Hebben jouw klanten meer behoefte aan ‘support per gebruiker’ in plaats van ‘ support per device’? Dat kan dan zomaar een dilemma worden. Op dit moment worden al ongeveer 2,7 devices toegepast per gebruiker. Daarbij komt ook nog eens wat er per device gewenst is; wel of geen support en is het wel van de zaak of is het een BYOD (bring your own device)? In 2014 is er onderzoek gedaan naar de haalbaarheid van het ‘per device-model’, toen werd al de conclusie getrokken dat dit niet langer een haalbaar model zal blijven. Het kan dus erg lastig worden om een ‘per device model’ aan te houden, ook kan het te onoverzichtelijk worden wat bij welke klant/contactpersoon nu wel of niet wordt ondersteund. Gaat je klant nou wel of niet betalen voor het beheer van zijn mobiele telefoons of Ipads? En wat als de klant daarop zijn zakelijke mail heeft staan, support jij dit dan wel of niet en gratis of betaald? Het omzetten van je propositie van ‘per device’ naar ‘per user’ kan hierbij grote voordelen hebben. Uiteraard moet het wel passen bij jouw business. Hoe pak je dit dan aan? En is dan alles inclusief? MSP Mentor helpt bij het beantwoorden van deze vragen en het aanpassen van je propositie.

Meer weten? Neem dan contact met ons op!